Agnieszka i Łukasz

12małyAgnieszka Gągała

Trener wewnętrzny, Dyrektor Metodyczny, Lektor języka angielskiego w prywatnej szkole języków obcych w Warszawie. Pracuje w obszarze metodyki nauczania języków obcych od 20 lat. Jej doświadczenie w nauczaniu obejmuje wszystkie grupy wiekowe (dorośli, dzieci, młodzież), szkoły prywatne jak i państwowe, kursy ogólne jak i egzaminacyjne, w kraju jak i za granicą (Wielka Brytania). Agnieszka jest autorką artykułów metodycznych (The Teacher) oraz materiałów do nauczania dla czołowych wydawnictw – Oxford University Press, Nowa Era, Pearson.

Magister Filologii Angielskiej, Uniwersytet Warszawski. Absolwent studiów podyplomowych w zakresie Zarządzania Zasobów Ludzkich (SWPS). Międzynarodowe Certyfikaty CELTA, DELTA, Module 1. Agnieszka jest absolwentką Teacher Trainer Academy, prowadzonej przez Grzegorza Śpiewaka i Martę Rosińską. Prowadziła warsztaty metodyczne na konferencji PASE (2015), IATEFL (2010, 2015) oraz Międzynarodowej Konferencji Szkół Wyższych „Internalisation – Practical Challenges for University Language Centres” (Warszawa 2015). Prowadzi szkolenia ogólnorozwojowe i metodyczne dla nauczycieli szkół podstawowych i gimnazjum.

Główne zainteresowania: metodyka nauczania, coaching, nowe technologie, nauczanie przyjazne mózgowi, psychologia, kreatywność.

 

Łukasz Knaplukasz

Nauczyciel języka angielskiego, trener metodyczny. Łukasz jest nauczycielem języka angielskiego od 2006, od momentu ukończenia studiów nauczycielskich na PWSZ w Nowym Sączu. Jest absolwentem Akademii Metodyka PASE i uczestnikiem Teacher Trainer Academy 2 DOS. Uczy we wszystkich grupach wiekowych i na wszystkich poziomach zaawansowania. Pracował w szkołach państwowych oraz szkołach językowych w Warszawie, Krakowie i Salamance.

Łukasz szczególnie lubi pracę z młodzieżą, kursy specjalistyczne oraz nauczanie zdalne, za pomocą internetu. Od 2011 prowadzi szkolenia dla nauczycieli, nie tylko językowców, z efektywnego i kreatywnego wykorzystania technologii w nauczaniu. Prywatnie zajmuje się fotografią mobilną i tworzeniem blackout poetry (wierszy z odzysku).

***

W naszej pracy szkoleniowej kierujemy się powiedzeniem Manfreda Spitzera „Mózg ucznia to miejsce pracy nauczyciela”, dlatego nasze szkolenia są zawsze przyjazne mózgowi: bazują na ciekawości poznawczej uczestników, rozbudzają motywację wewnętrzną, pobudzają emocje i kreatywność nauczycieli, są interaktywne. Śledzimy najnowsze trendy edukacyjne i technologiczne i wcielamy je w życie na naszych lekcjach, aby później podzielić się nimi z innymi nauczycielami. Naszą misją jest dzielenie się tym, na czym znamy się najlepiej – radością uczenia.